טיפים להבראת התזונה היומיומית

אין דבר כזה ״תזונה בריאה״ שמתאימה לכל אחת. עם זאת, יש דברים בסיסיים וקטנים שאנחנו יכולות לשנות כדי לקדם את הבריאות שלנו בצורה משמעותית. במאמרים אסביר למה עודף מרכיבים נפוצים בתזונה שלנו מזיק לנו, איך להפחית את הצריכה שלהם בקלות, ומה לאכול במקומם כדי לשמור על תזונה טעימה ומזינה

קראי עוד

אנחנו מורכבות מהשומן שאנחנו אוכלות –
כמה ואיזה שומן אנחנו רוצות שירכיב את הגוף שלנו?

בניגוד לאמונה הרווחת, שומן זה לא ״משמין״, זה חיוני לכל תא בגוף שלנו. סוג השומן שנאכל ישפיע על מצב הרוח, בריאות העור שלנו, תופעות שנחווה סביב המחזור החודשי ועוד. אז איזה שומן עדיף לאכול ואיזה פחות?

קראי עוד

בא לי משהו מתוק באמצע היום. למה? מה לעשות עם זה?

אם החשק הזה מגיע עם נפילת אנרגיה או עייפות פתאומית, כדאי לשאול את עצמך – מה את מרגישה כרגע? הגוף שלנו חכם והוא תמיד מבקש את מה שהוא צריך; אנחנו לפעמים מפרשות לא נכון את הבקשה, מתוך הרגל מוכר. את עייפה? מתוסכלת, עצבנית, מתוחה או משועממת? רעבה? או שבאמת פשוט בא לך משהו מתוק? ומה לאכול אם כן?

קראי עוד

ניקוי רעלים? למה, מה עשית רע?

מה את מרגישה צורך לנקות? את מרגישה שיש בתוכך משהו שלא צריך להיות שם. האם ניקוי רעלים הוא הפיתרון המתאים לתחושה שלך?
כשאנחנו עושות את מה שמתאים לגוף שלנו, אנחנו מזינות אותו וגם שומרות על שפיותנו. מעשה קיצוני שימנע מאיתנו הזנה מתאימה, לא יביא אותנו לאיזון, אלא עלול ליצור חוסרים שיזיקו לגוף שלנו.
אם יש לנו עודף ספציפי בגוף שאנחנו רוצות להיפטר ממנו, כדאי לנקז אותו בתבונה ובאופן הדרגתי – בדיוק כמו שהגיע לגוף שלנו

קראי עוד
חזרה למאמרים