חוברת דיגיטלית: מתכונים מהירים ובריאים

מתכונים קלילים, פשוטים, ברורים ופרקטיים מתוך המטבח שלי: הגרסאות הבריאות שלי למאכלים אהובים. מתכונים שאני מכינה באופן קבוע ואף פעם לא מאכזבים. המתכונים קצרצרים ותכלסיים, מיועדים להדרכה מתוך הסמארטפון או הטאבלט כשאת כבר עומדת במטבח ואוספת את הרכיבים כדי לאפות או לבשל.

קראי עוד

בא לי משהו מתוק באמצע היום. למה? מה לעשות עם זה?

אם החשק הזה מגיע עם נפילת אנרגיה או עייפות פתאומית, כדאי לשאול את עצמך – מה את מרגישה כרגע? הגוף שלנו חכם והוא תמיד מבקש את מה שהוא צריך; אנחנו לפעמים מפרשות לא נכון את הבקשה, מתוך הרגל מוכר. את עייפה? מתוסכלת, עצבנית, מתוחה או משועממת? רעבה? או שבאמת פשוט בא לך משהו מתוק? ומה לאכול אם כן?

קראי עוד

ממרח פלפלים קלויים

פלפלים מתוקים עשירים בחומרי הזנה חשובים, וכל כך טעימים! בזכות המתיקות והמרקם שלהם, אני אוהבת לשלב אותם במאכלים שונים, כדי לאזן ולהעשיר את טעם ואת נפח המנה, שיוצר שובע. הממרח הבא פשוט להכנה, ואפשר גם להכין אותו בשני שלבים שונים בזמנים שונים. הוא מועשר באגוזים שמזינים אותנו בחלבון ובשומן איכותי, וגם מסמיכים את המרקם של הממרח. מתאים כמטבל, ממרח או רוטב, טעים גם קר וגם חם

קראי עוד

טיפים להבראת התזונה היומיומית

אין דבר כזה ״תזונה בריאה״ שמתאימה לכל אחת. עם זאת, יש דברים בסיסיים וקטנים שאנחנו יכולות לשנות כדי לקדם את הבריאות שלנו בצורה משמעותית. במאמרים אסביר למה עודף מרכיבים נפוצים בתזונה שלנו מזיק לנו, איך להפחית את הצריכה שלהם בקלות, ומה לאכול במקומם כדי לשמור על תזונה טעימה ומזינה

קראי עוד

אנחנו מורכבות מהשומן שאנחנו אוכלות –
כמה ואיזה שומן אנחנו רוצות שירכיב את הגוף שלנו?

בניגוד לאמונה הרווחת, שומן זה לא ״משמין״, זה חיוני לכל תא בגוף שלנו. סוג השומן שנאכל ישפיע על מצב הרוח, בריאות העור שלנו, תופעות שנחווה סביב המחזור החודשי ועוד. אז איזה שומן עדיף לאכול ואיזה פחות?

קראי עוד

אינדקס גליקמי

אכילת מזון בעל ערך גליקמי גבוה תגרום לעליה מהירה של סוכר בדם, ואחריה גם לירידה תלולה. שמירה על תזונה בעלת עומס גליקמי נמוך עד בינוני היא מפתח להפחתה ברמות סוכר, שומנים וכולסטרול בדם, וגם לירידה במשקל. מספר גורמים משפיעים על הערך הגליקמי, וגם על העומס הגליקמי שיכול להיווצר בארוחה:

קראי עוד

ניקוי רעלים? למה, מה עשית רע?

מה את מרגישה צורך לנקות? את מרגישה שיש בתוכך משהו שלא צריך להיות שם. האם ניקוי רעלים הוא הפיתרון המתאים לתחושה שלך?
כשאנחנו עושות את מה שמתאים לגוף שלנו, אנחנו מזינות אותו וגם שומרות על שפיותנו. מעשה קיצוני שימנע מאיתנו הזנה מתאימה, לא יביא אותנו לאיזון, אלא עלול ליצור חוסרים שיזיקו לגוף שלנו.
אם יש לנו עודף ספציפי בגוף שאנחנו רוצות להיפטר ממנו, כדאי לנקז אותו בתבונה ובאופן הדרגתי – בדיוק כמו שהגיע לגוף שלנו

קראי עוד

מאפינס שוקולד ואוכמניות

הפינוקים הקולינריים שמרצים אותי הם עוגות בחושות ושוקולד איכותי. לטעמי, מאפינס מקונדיטוריות מכילים עודף מיותר של חמאה וסוכר. לא מדובר באיזה קינוח מושחת, אלא מאפינס בטעם מתוק ומאוזן. מאפה אחד או שניים כאלו גם משביעים בתור ארוחת בוקר או ארוחת ביניים

קראי עוד